Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Åh, jeg vil ha BABY! Kan noen stoppe meg...
 23:48 4.09.2008
... før jeg overtaler mannen som også er babysyk, siden det rett og slett ikke passer nå? Uten jobb og uten skoleplass, så går det bare ikke nå.

Men åh, som jeg vil! Var som pokker at jeg mistet for en måned siden=(
Olgamor
Sv: Åh, jeg vil ha BABY! Kan noen stoppe meg...
 23:51 4.09.2008
Jeg har også lyst på baby!

Det som holder meg tilbake er tanken på hvor kvalm jeg var. Ikke bare de første mnd men gjennom hele sv.skapet.
Tanken på hvor redd jeg var for at noe skulle gå galt! Først for at jeg skulle miste, så for at fødselen skulle starte for tidlig, for at noe var galt med babyen, for selve fødselen, for alle ettervirkningene og senskader, så for å få et alvorlig sykt barn.

Egentlig er det jo helt jævlig å være gravid ;)
nyttnick *05.10.07*
 23:54 4.09.2008
Jeg og vil ha baby......!

Alle rundt meg nå skal/har fått baby og jeg kjenner det gnage litt i meg ja...

Men da må jeg vel få en mann først og da mener jeg MANN :) Hehe
SkravlekråkaMedToSmåPåSlep....
 07:14 5.09.2008
Jeg også vil ha baby! :)

Vi skal snart fortsette å prøve, så får vi se.

Ikke noen ny jobb enda olgamor? Hvordan ble det med studier, må du bare vente ett år?
meg & lille vampyr
 07:37 5.09.2008
Guttungen vår er litt over 2 år, men jeg klarer ikke å få sånn babysyke jeg, altså. Samboeren min er også fullstendig blottet for det. Dermed foreslår jeg at du sender babysyken din over til meg, så ordner det seg for begge ;)
jau...
 07:47 5.09.2008
Trenger jo ikke være sååå lenge til dere kan prøve da :) er jo bare å få seg en jobb og så kan dere sette i gang vet du ;)
Skjønner godt at du er babysyk hehe..
Mami, Smurferosa & smulesmurf
 08:40 5.09.2008
Jeg tror det kan være effektiv motgift å komme hit og se på livet mitt om dagen; kvalm 24/7 de siste 9-10 ukene, hus som ikke ser ut pga manglende ryddig utover det aller groveste, do som må vaskes helst hver dag pga oppkast, og så kan du få låne luktesansen min som lukter alt 14563 ganger sterkere enn alle andre OG lukter lukter som ikke er der heller, luktesans som gjør det til mild tortur å dusje (men verre tortur å la være), se ut som en slask i mangel av passende tøy pga mangel på overskudd til å handle.... Og SÅ får jeg sikkert en baby til slutt som aldri sover og har grining-i-høyt-decibelnivå som eneste lyd i seg...

Eller? ;o)
Yaddaline *rugekasse*
 04:08 6.09.2008
Hehe Yaddaline, egentlig ikke. Jeg var bare noen uker bak deg, så blir bare deppa over å høre om hvor fælt jeg kunne hatt det! ;-)

Mami og meg og lille vampyr; er ikke så enkelt dessverre. Dukket opp noen skjær i sjøen (øff kørs), så alt, absolutt alt, er på vent ett år.
Så det passer rett og slett ikke i det hele tatt nå=( Men neste september/oktober, da SKAL jeg rope ut her inne "Hurra, jeg er gravid!:D"

Åh, som jeg gleder meg til den dagen...

Til dere andre, lykke til med baby og ikke-baby planer...;-)
Olgamor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------