Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spå og horoskop forum

På oppfordring: I dette forumet velger dere å bli spådd eller få horoskop. Dette skjer på eget ansvar. Det er ikke mulighet for å bruke anonymknappen. Tro for all del ikke på det som kommer frem her. Det er mange som overhodet ikke har egenskaper som spåkone/mann, men som sikkert kommer til å svare deg her inne, så vær forberedt! Her kan det bli mye oppspinn :-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg har fått blod på tann!! send meg drømmene deres på pm, så skal jeg tyde de så raskt jeg kan!
 02:53 6.09.2008
både for min egen utvikling og for deres nysgjerrighet!

nå har jeg fått treff så ofte at jeg ikke kan la være lenger

:o)
dama
Sv: Jeg har fått blod på tann!! send meg drømmene deres på pm, så skal jeg tyde de så raskt jeg kan!
 16:21 6.09.2008
Drømte om baby inatt,husker ikke så mye. Bare at det handlet om en baby som smilte og lo mye!!!!!!
kjære lille
Sv: Jeg har fått blod på tann!! send meg drømmene deres på pm, så skal jeg tyde de så raskt jeg kan!
 16:17 7.09.2008
Drømmer ofte om barnefar. Ofte at han er egosentrert og tenker kun på seg selv. Skryter av sin suksess og hvor mye materalistiske ting betyr for han. At han glemmer barna og går på fylla.

Info han er en voksen mann med tanker kun på seg selv og bedriften.
Jeg angrer ikke en dag på at jeg flyttet fra han for 1 år siden. Følte meg sveket så mye, og det var digg å flytte for seg selv. Men hvorfor må jeg drømme om han hele tiden? Skulle ønske han var ute av mine drømmer og mitt liv for alltid.
lecoco
 19:11 7.09.2008

denne mannen skylder deg noe og du føler/mener at du ikke har fått tilbakebetalt..
kan hende her at du må prøve å gi slipp på de kjipe følelesene du har overfor han..
du må komme over det som har skjedd, tilgi deg selv faktisk!
(tenker jeg)

lykke til!
dama
 19:19 7.09.2008
Hei...Så spennende..

Jeg har drømt nå ca 1 uke..nesten hver natt at mannen min går fra meg til fordel for noen andre..(er det fordi jeg er redd for dette, eller fordi mannen min har vært utro mot meg tidligere)

Sammen med dette har jeg drømt om babyen jeg har i magen...at dette er en jente..stemmer det??:)

Tusen takk..

Vet ikke om du trenger å vite f.datoen.
200178
Han 261272
Mamman til A, M & J + nurket
 19:36 7.09.2008
trenger ingen fødselsdato..

jeg ville sagt at når du drømmer om at mannen din er utro betyr det at du kan være sikker på at han ikke vil være det..
men, du nevner at han har vært det før..
og da vil jeg fremdeles tolke det dit hen at han har lært seg leksa si og ikke kommer til å bryte din tillit igjen på den måten..

kan godt være at du er sanndrømt hva gjelder barnet i magen, ja..

dama
 19:50 7.09.2008
Tusen takk..blir jammen spennende å se!:)
Mamman til A, M & J + nurket
 19:54 7.09.2008
jeg har ofte en drøm hvor det skjer noe fælt, en ulykke eller noe også er detviktig at jeg får ringt nød nr eller liknende. Men jeg klarer ikke ringe, får ikke tastet rett nr, det går i ball og blir helt desperat...

*TINCO*
 22:25 7.09.2008
*TINCO*

har det kommet noen triste nyheter i kjølvannet av disse drømmene kanskje?
dama
 12:35 8.09.2008
Det har kaskje det, har hatt drømmene ved fler anledninger.

Men sist gang det var så var det nok i forbindelse med noe alvorlig sykdom ja...

*TINCO*
 00:40 8.09.2008
Hei

For et par dager siden drømte jeg at jeg var ute og trillet yngstemann i et småbylandskap. Da han skulle sove stod jeg og flere og så på en slags skogbrann øvelse. Plutselig ble vi liksom dratt inn i en voldsom og hektisk brann som tok overhånd over skogen vi stod ved og det ble masse løping i skogen, med flammer og det hele. Da vi hadde klart å overmanne brannen halset jeg tilbake til gutten min, med svart samvittighet, men han våknet akkurat like etter jeg kom til ham, helt uanfektet i den lille suburb-byen.
Snurrepippen
 15:10 11.09.2008
Snurrepippen

her kan det nok hende at du skal igjennom litt vanskeligheter men at du vil overkomme event problemer
dama
 12:42 8.09.2008
Jeg har drømt to drømmer som jeg syns var rare, pluss at de var veldig realistiske.

Første drømmen var at lillebroren til ungdomsskoleskjæresten min kom å hentet meg i en grønn gammel BMW, og på en måte reddet meg fra kameraten til ungdomsskolekjæresten min. Vi kjørte rundt i byen der jeg kommer fra men kom oss på en måte aldri ut av byen.

Den andre drømmen var om leiligheten vi hadde i kjelleren i samme by som i første drømmen. Jeg skulle få leie den av min tidligere stefar, og jeg drømte at jeg gikk rundt i leiligheten å planla hvor jeg skulle ha sofa og tv, og hvordan jeg skulle ordne soverommet med skillevegg mellom min seng og datteren min sin seng. Husker at jeg drømte at kjøkken var veldig fint og soverom nr 2 var gammelt med kjøkkenskap og vask så det kunne ikke brukes som soverom.

Fint om du vil ta en av dem eller begge... lurer på hvorfor jeg drømmer som om fortiden er det som er nå...
Evig singel og lei av det..
 17:03 8.09.2008
hei:)
i natt drømte jeg at jeg fødte ei lita jente med mye mørkt hår...var så realistisk, akkurat so jeg kjente at hun kom ut...sist jeg var gravid hadde jeg også en drøm, men det var om et foster...betyr dette at jeg er gravid igjen??

OG, jeg har to ganger drømt om to forskjellige døde personer jeg ikke kjenner, men som har en forbindelse med nen jeg kjenner. har drømt hvordan det set ut hjemme der de bodde, klærne de brukte. oppførsel osv...og begge gangene har beskrivelsene mine om hjemmene og personene stemt!!! enda jeg aldr har vært der før, kan jeg beskrive hvordan det ser ut...møblert,farger...osv...hva betyr dette?? hvorfor dukker døde mennesker opp i drømmene mine??:( hun ene var bestemora til eksen min, hun hadde hengt seg...han andre drømte jeg bare at var i et hus en kamerat av meg bor i...spurte han om det skjedde mye rrt hjemme hos han og det gjør det. nå orker han ikke bo der lenger..i drømmen fikk jeg inntrykket av at denne døde mannen ikke er snill, jeg ble ihvertfall vettskremt.
Monamor<3Liveliten
 19:58 13.09.2008
Monamor<3Liveliten

kan hende du er gravid igjen, men drømmen kan også fortelle om en ny start i livet eller gode nyheter..

det er viktig å være oppmerksom på hva døde mennesker prøver å fortelle deg når de kommer til deg i en drøm..
de har et budskap..

lytt litt ekstra og vær litt mer oppmerksomneste gang.. kanskje du får muligheten til å sende videre informasjon til de etterlatte?
dama
 19:53 13.09.2008
Evig singel og lei av det..

bildrømmen handler om at du kanskje trenger litt avstand til problemene dine, og at du også føler at du står litt på stedet hvil.. at du må komme deg videre..
det kommer til å ende bra hvis du bare kommer over dine hindringer.. og dette gjør du altså ved å få litt avstand til det som ikke er så bra i livet ditt...

drøm nr 2:
lær deg å si nei!
du føler nok en flask trygghet i livet ditt, kanskje du burde se på hvordan du lever det?
du har det bra helsemessig, og du er omsorgsfull overfor andre, men du er ikke helt i harmoni med deg selv..

virker som om begge drømmene prøver å riste litt liv i deg, få deg til å våkne og ta vare på deg selv..

dama
 23:21 11.09.2008
Jeg drømde her om natten at jeg var hjemme hos mora mi med barna mine. Den yngste sket ner hela luftmadrassen som vi låg på gennom bleien. Før jeg fikk skiftet på henne så kom det tre møss som samla opp skit. En av de sa til meg at de skulle selge det. Jeg førsøkte slå ihjel møssen men de var før raske. Mora mi kom in på rummet och blev veldigt førbannet på meg, vet inte helt av vad, om det var all skit eller om det var på grund av møssen.

Vad kan detta vara?? Kommer inte ihåg mycket mer
Gladhjenta
 19:54 13.09.2008
Gladhjenta

har svart deg på pm
dama
 20:40 13.09.2008
Jepp jag såg det takker så mye... Jo jeg har folk som står i veien redan nu för meg. Kanske det kommer bli så en lengre tid. Ska va lite obs. Jeg håper det er rikdom det gjeller. För de her mössen skulle bli rika! Mycket guld...Törr man att spela på lotto??
Gladhjenta
 21:15 13.09.2008

kanskje du skulle prøve å legge merke til tallene i drømmen? hvor mange mus, hvor mange bæsjeklumper osv osv ;o)

neida.. dette var bare tull..

men kontakt meg igjen hvis du har none andre drømmer.. kanskje jeg kan fortelle deg hvordan du ligger an?
dama
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------