Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Foreldre i utlandet

Forum for dere som har barn og bor i utlandet.
Skype-hjelp?
07:43 23.10.2008
Nå har jeg hatt Skype en stund, og det er meningen at jeg skal bruke det til å ringe Norge. Jeg kjøpte høretelefoner gjennom Skype og har en iBook G4. Høretelefonen har to plugger, men jeg finner bare ett hull på laptopen som de passer i, for det første.
Og nå har jeg funnet ut at jeg kan bruke Skype uten høretelefoner, og på denne siden av Atlanteren går det greit, men mor i Norge hater det! Hun sier det er så mye forstyrrelser. (Hun bruker vanlig telefon, landlinje.)

Spørsmålet er hvordan skal jeg få høretelefonene til å virke? Jeg har vært på nettsiden til Skype og stilt inn det jeg kan, og vet ikke hva mer jeg kan gjøre.

Tokatter_USA
Sv: Skype-hjelp?
09:55 24.11.2008
Hei, har du funnet det ut?
Balooa
04:44 26.11.2008
Nei.....
Tokatter_USA
10:06 28.11.2008
Mmmm... jeg bruker laptop med mikroen og høytaleren som er bygd inn i dataen, mens foreldrene mine bruker sånn head set.

Min laptop har hvertfall en rosa plug for mikro og en svart for høretelefoner, og de aller fleste sånne head sets kommer med en rosa stick og en svart en?
Balooa
01:08 2.12.2008
Hva slags laptop har du? Mitt head set har en rosa og en svart plugg, men laptopen har bare ett hull.
Jeg synes det virker greit med den innebygde mikroen og høyttaleren, men mor synes altså det er forferdelig, iallfall på vanlig telefon, og hun vil ikke få Skype før hun vet om det virker. Foreløpig gjør det jo ikke det.
Tokatter_USA
16:52 4.12.2008
acer

Du kan kjøpe sånn Skype telefon også da, ser ut som en vanlig bærbar telefon.
Balooa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------