Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spå og horoskop forum

På oppfordring: I dette forumet velger dere å bli spådd eller få horoskop. Dette skjer på eget ansvar. Det er ikke mulighet for å bruke anonymknappen. Tro for all del ikke på det som kommer frem her. Det er mange som overhodet ikke har egenskaper som spåkone/mann, men som sikkert kommer til å svare deg her inne, så vær forberedt! Her kan det bli mye oppspinn :-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Alle dere som spår!
10:24 7.11.2008
Får vi flere barn? Evt når og kan dere se om jeg får gutter eller jenter?

Meg 070488
Han 250984

Sønnen vår 040507
Datteren vår: 250408

Håper på svar:-)!
Veronica,Victor&Adelina<3
Sv: Alle dere som spår!
11:57 10.11.2008
Dytter
15:32 10.11.2008
Heisann
du har jo fått to tette allerede i ung alder, men jeg tror du får et barn til...men jeg vil råde deg til å vente noen år med det....jeg føler at kroppen din er litt sliten nå, så du bør vente med enda en graviditet....du føler nok også litt på deg at d kan bli slitsomt med to så tette, men selvsagt også mye morro...men jeg tror du d vil gjøre godt for alle parter at dere venter noen år på en til..
jeg føler 2012....kjønn er jeg usikker på men føler mest jente..
masse lykke til:)
du har en hektisk, men gledesfyllt tid foran deg:)
klem
stratosen_er mamma_
16:09 11.11.2008
tusen takk stratosen:-)

Ja, du har rett i at vi bør vente litt ja. Jeg har satt inn spiral da jeg var på 6 ukers kontrollen så det blir nok ingen baby med det samme nei:-)
Tusen takkfor at du tok deg tid til å spå meg!

Klem:-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------