På oppfordring: I dette forumet velger dere å bli spådd eller få horoskop. Dette skjer på eget ansvar. Det er ikke mulighet for å bruke anonymknappen. Tro for all del ikke på det som kommer frem her. Det er mange som overhodet ikke har egenskaper som spåkone/mann, men som sikkert kommer til å svare deg her inne, så vær forberedt! Her kan det bli mye oppspinn :-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Stratosen og Chanelle med 4 små - dere hadde rett !! :-)
12:32 12.11.2008
Hei I august spådde dere meg gravid før jul. Chanelle mente før jul, men at jeg ikke måtte miste motet og prøve før også. Stratosen mente okt/nov, og at det ville bli jente.
Nå er jeg gravid :-) Ble det i slutten av oktober, og fant det ut nå i november.. Har hatt trua, jeg, etter at jeg ble spådd det. Har liksom slappa av hver gang det ikke har gått og tenkt at den som venter på noe godt.. Og så stemte det virkelig ! Helt supert.
Er spent på kjønn og om svangerskapet vil gå bra. Ser dere evt noe ?Har mistet en gang før jeg fikk førstemann.
Stor klem til dere som ga meg trua på at dette ville ordne seg før jul :-)
Sv: Stratosen og Chanelle med 4 små - dere hadde rett !! :-)
13:56 12.11.2008
ååååå;) nå ble jeg gla på dine vegne:)
er alltid koselig når jeg ser rett også og at d gir håp og glede hos dere...
ser fortsatt ut som ei jente som kommer:)
og d går nok bra denne gangen, føler at du blir litt plaget med kvalme og halsbrann men du overlever deg nok...ser deg strutten med stor mag og en glede som ikke kan beskrives:)
masse lykke til
klem fra stratosen;)