Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ammedebatten

Her kan du be andre kvinner om råd dersom du strever med ammingen, eller rett og slett dele gledene over dine hyggestunder med småen ved puppen.
siste måltid med pupp
21:40 14.11.2008
på tirsdag ville min lille gutt bare ha pupp ett måltid (om kvelden). så har jo vært greit å trappe ned ett og ett måltid, men hvordan gjør man med det siste? skjønner ikke det jeg. må man pumpe seg litt og isåfall hvor lite når det sprenger?

jeg gir bare 3min på hvert bryst, så er ikke mye han tar da. men jeg er så redd for brystbetennelse som jeg har hatt.
Anonym
Sv: siste måltid med pupp
09:12 22.11.2008
Aurora har fått sitt sste måltid med pupp i dag, men vi har trappet så forsiktig ned at jeg tror nesten ikke jeg trenger å pumpe meg.. Har ikke mange dråper igjen nå...

Jeg har ikke noe fasitsvar på spørsmålet ditt, men du kan jo ikke pumpe ut et helt måltid hver gang det sprenger. For da vil du opprettholde produksjonen..
Riskorn
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------